Іригатор - засіб особистої гігієни, після продажу поверненню не підлягає
Купівля іригатора – процес складний. А складний він тим, що Ви купуєте засіб гігієни, побутовий прилад, про який, швидше за все, нічого не знаєте (оскільки на українському ринку іригатор – відносно новий продукт, тому більшість покупців – це ті, хто купує його вперше). Але, благо, існує багато корисної інформації про те, як зробити правильний вибір іригатора, як підібрати індивідуально насадки, які підійдуть саме Вам для Вашого конкретного випадку. Ця інформація дуже важлива, оскільки, не маючи практики використання іригатора, Вам потрібна допомога з боку у вигляді досвідченої поради: що та і як.
Предмети гігієни поверненню не підлягають
І ось, озброївшись всілякою інформацією, Ви зупинили свій вибір на певному іригаторі, підібрали до нього насадку та готові зробити замовлення. А тепер стоп! Ще раз перегляньте обраний Вами іригатор та насадку до нього, оскільки іригатор, як засіб гігієни, поверненню та обміну не підлягає. Про це свідчить Закон України Про захист прав споживачів, в якому зазначено перелік товарів, які не підлягають поверненню та обміну. Відповідно до цього списку предмети гігієни та зубні щітки обміну (поверненню) не підлягають. А оскільки іригатор є предметом гігієни ротової порожнини, то він, відповідно, також не підлягає обміну або поверненню. Про це йдеться у додатку N 3 до указу Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994р. N 172
Гарантія
Гарантія не поширюється на випадки, коли всередину приладу потрапляють інші предмети, рідина, комахи; якщо користувач самостійно намагався зробити ремонт чи внести якісь конструкційні зміни.
Також гарантія не розповсюджується на випадки механічного пошкодження іригатора, випадки недотримання умов експлуатації або помилкових дій з боку користувача. Якщо іригатор постраждає від стихійного лиха, наприклад, від блискавки, пожежі, повені або інших причин, цей прилад також не обслуговуватиметься за гарантією.
Якщо іригатор виявився бракованим з вини виробника за наявності касового та товарного чеків, гарантійного талона, повної комплектності іригатора, а також висновку сервісного центру, що товар бракований споживач може звернутися з проханням заміни приладу на новий.
Гарантійний ремонт іригаторів здійснюється лише у авторизованих сервісних центрах. Умови гарантійного обслуговування визначаються чинним законодавством України, виробником та наведені в інструкції з експлуатації для кожного виробу або в гарантійному талоні. Гарантійний ремонт товару здійснюється лише за наявності правильно заповненого гарантійного талона.
При покупці обов'язково перевірте правильність заповнення гарантійного талона, наявність інструкції та вимагайте перевірки комплектності та працездатності іригатора у Вашій присутності.
Види іригаторів та основні "вразливі" місця
Іригатори поділяються на три види:
- стаціонарні (підключаються до розетки)
- портативні (працюють від акумуляторів \ батарейок)
- що підключаються до водопроводу
Іригатор до моменту, коли він потрапить до Вас в руки, проходить дуже довгу і ретельну перевірку на якість своєї роботи, тому ймовірність того, що він зламається відразу після початку використання, дорівнює практично нулю. Адже до того, як ви почнете його використовувати, його роботу протестують на заводі-виробнику, а також проводиться передпродажний контроль - тобто тестування приладу перед тим, як його виставлять на продаж.
Як правило, виробники дають гарантію на свої пристрої на рік. Однак, гарантійний ремонт поширюється не на всі випадки поломки. Насамперед, під параметри гарантійного обслуговування потрапляють лише ті іригатори, які використовувалися лише у суворій відповідності до інструкції з експлуатації, правил та вимог безпеки. Тобто, якщо користувач використовував іригатор ротової порожнини неналежним чином (наприклад, неправильно прикручував його до крана, що могло викликати перебої в роботі пристрою), тоді цей іригатор не підлягає гарантійному обслуговуванню.
Іригатор може вийти з ладу внаслідок таких помилок власників:
- пристрій, що знаходиться під напругою, занурюють у воду
- зберігають техніку поблизу нагрівальних приладів
- використовують невідповідні насадки
- кидають пристрій на тверду поверхню
- Включають апарат при недостатній кількості води
- Використовують неякісні витратні матеріали